"*" geeft vereiste velden aan

Persoonlijk managementadvies

Managementadvies

Persoonlijk advies voor de ondernemer

Als ondernemer sta je iedere dag weer voor nieuwe uitdagingen. Waar leg je de prioriteit? En hoe houd je het overzicht? Enkele keren per jaar is het dan ook goed om met mensen van buiten de onderneming van gedachten te wisselen. Dit houdt de geest van de ondernemer scherp en daarmee ook de koers en bedrijfsvoering van de organisatie. Onze medewerkers kijken vanuit een andere invalshoek naar de onderneming en ondernemer, waardoor ze een geschikte sparringpartner zijn. Dit kunnen wij omdat wij de ‘’klappen van de zweep’’ kennen. Wij staan zelf nog aan het roer van een onderneming. Hierdoor herkennen wij de vragen, problemen en de daarbij behorende uitdagingen. Door onze jarenlange werkervaring zijn wij in staat om samen met de ondernemer, hetgeen wat hij maakt, in perspectief te plaatsen. Daarnaast geven wij het concrete handvatten om alles in goede banen te leiden. Kortom, gesprekken met mensen met toegevoegde waarde.

Verbeteren van de bedrijfsprocessen

Hoe ontwikkelen de processen zich binnen jouw onderneming? En hoe verlopen de inkopen en de verkopen? Hoe is de administratie ingericht? Kan dit efficiënter en effectiever? ACMA heeft haar basis in de administratieve processen. Wij digitaliseren het hele proces van vastlegging van alle financiële stromingen binnen de organisatie. Ons uitgangspunt is dat de financiële vastlegging ondersteunend moet zijn voor de ondernemer en zijn onderneming.

Dankzij onze ervaring erkennen wij de trends. Bijvoorbeeld bij het beheer van debiteuren. Welke ontwikkeling zien we in openstaande vorderingen tot 30, 60 of 90 dagen. Zien we een verschuiving dat vorderingen langer open blijven staan? Dit zien we direct als de administratie up-to-date is. Onze werkwijze is simpel effectief.

Uitgangspunt van het verbeteren van de bedrijfsprocessen is dat de onderneming “in control” is van de ondernemer. Interne en externe ontwikkelingen krijgen minder kans om vat te krijgen op het bedrijf. De adviseurs van ACMA helpen je hierbij omdat wij jouw onderneming kennen en alle administratieve processen hier om heen.

Wij weten de weg

  • Advies voor elke ondernemersvraag
  • Eén vaste sparringpartner
  • Altijd bereikbaar en dichtbij
  • Groeit mee met jouw bedrijf
  • 13 kantoren, 9 locaties

Meer informatie?

Stuur ons een bericht en
we nemen contact met je op.

Contact opnemen

Laat je gegevens achter en een van onze deskundige medewerkers neemt contact met je op.

Lees hier onze
meest recente nieuwsberichten

Vervallen wettelijke vakantiedagen per 1 juli niet altijd aan de orde

De zorg- en informatieverplichting van de werkgever reikt ver. De werkgever moet ervoor zorgen dat de werknemer daadwerkelijk zijn vakantie kan opnemen en hem tijdig informeren dat hij niet-opgenomen vakantiedagen dreigt te verliezen. Informeer de werknemers dus aan het begin van het nieuwe jaar er tijdig op of en zo […]

Vergoeding kosten VOG

Ook een vergoeding van de kosten voor een rijbewijs E en een vergoeding voor een (2e) paspoort vallen niet onder de intermediaire kosten. Hierna lees je een vraag en antwoord over de intermediaire kosten en een toelichting op het juiste antwoord. Een werkgever vergoedt de kosten van onderstaande documenten. Voor […]

Verbod op nevenwerkzaamheden

Een werkgever mag vanaf 1 augustus 2022 de werknemer niet meer verbieden om buiten het werkrooster te gaan werken voor een ander, tenzij er een rechtvaardigingsgrond is. Een beding waarbij de werkgever verbiedt of beperkt dat de werknemer voor anderen werkt buiten de tijdstippen waarop hij werkt bij die werkgever, […]
× Hoe kunnen we je helpen?