"*" geeft vereiste velden aan

Boekhouding

ACMA weet precies de weg en kan u met de boekhouding helpen.

Veel administratiekantoren profileren zich met ‘’volledig online en in de cloud”. We durven te zeggen dat wij op dat gebied onderscheidend zijn, mede door onze automatiseringsstraat. ACMA heeft intern de processen geautomatiseerd en past dit ook toe bij haar klanten. Wij gebruiken graag onze kennis om ondernemers te helpen hun interne processen te stroomlijnen, inclusief het optimaliseren van de boekhouding. Daarnaast hebben wij ook de expertise voor grotere bedrijven en hun administraties. Ook kunnen de ACMA-experts ingehuurd worden als er bijvoorbeeld intern personeel uitvalt.

De automatiseringsstraat is de basis waarmee we werken. Maar hoe werkt onze automatiseringsstraat dan precies? We nemen als voorbeeld dat je gaat tanken. Na betaling ontvang je een bonnetje. Met je telefoon kan je ter plekke het bonnetje scannen. De scan wordt dan doorgeleid naar het boekhoudsysteem en verder automatisch verwerkt, zoals het splitsen van het bedrag in kosten en de btw. Vervolgens worden al deze tankkosten gegroepeerd en uiteindelijk zichtbaar in de verlies- en winstrekening. De betaalde omzetbelasting zie je weer terug in de aangifte omzetbelasting. Zo simpel? Ja! Maar dan heb je wel de medewerkers van ACMA nodig om dit te bereiken. Kortom meer eenvoud voor jou als klant én altijd inzicht in jouw administratie die op elk moment up-to-date is. De adviseurs van ACMA kunnen hierdoor sneller inspelen op de (persoonlijke) ontwikkelingen bij jou als ondernemer en jouw onderneming.

Door de automatiseringsstraat hebben de adviseurs van ACMA meer tijd om samen met jou te sparren. Bijvoorbeeld over datgeen wat je als ondernemer in de dagelijkse praktijk meemaakt. ACMA heeft de laagdrempeligheid en toegankelijkheid van de ‘ouderwetse’ boekhouder om de hoek. Maar dan wel met de automatisering

Wij weten de weg

  • Advies voor elke ondernemersvraag
  • Eén vaste sparringpartner
  • Altijd bereikbaar en dichtbij
  • Groeit mee met jouw bedrijf
  • 13 kantoren, 9 locaties

Meer informatie?

Stuur ons een bericht en
we nemen contact met je op.

Contact opnemen

Laat je gegevens achter en een van onze deskundige medewerkers neemt contact met je op.

Lees hier onze
meest recente nieuwsberichten

Vervallen wettelijke vakantiedagen per 1 juli niet altijd aan de orde

De zorg- en informatieverplichting van de werkgever reikt ver. De werkgever moet ervoor zorgen dat de werknemer daadwerkelijk zijn vakantie kan opnemen en hem tijdig informeren dat hij niet-opgenomen vakantiedagen dreigt te verliezen. Informeer de werknemers dus aan het begin van het nieuwe jaar er tijdig op of en zo […]

Vergoeding kosten VOG

Ook een vergoeding van de kosten voor een rijbewijs E en een vergoeding voor een (2e) paspoort vallen niet onder de intermediaire kosten. Hierna lees je een vraag en antwoord over de intermediaire kosten en een toelichting op het juiste antwoord. Een werkgever vergoedt de kosten van onderstaande documenten. Voor […]

Verbod op nevenwerkzaamheden

Een werkgever mag vanaf 1 augustus 2022 de werknemer niet meer verbieden om buiten het werkrooster te gaan werken voor een ander, tenzij er een rechtvaardigingsgrond is. Een beding waarbij de werkgever verbiedt of beperkt dat de werknemer voor anderen werkt buiten de tijdstippen waarop hij werkt bij die werkgever, […]
× Hoe kunnen we je helpen?